W dniach 8- 9 września na warszawskim Starym Mieście należąca do naszej Grupy Agencja Red Pen Public Relations zorganizowała pokonkursową wystawę prac plastycznych biorących udział w VI edycji akcji społecznej „Kolorowe Boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga” organizowanej przez FFiL Śnieżka S.A. W akcji wzięli udział uczniowie szkół podstawowych z całej polski. Wystawę odwiedzili dziennikarze, ambasadorzy akcji : Andrzej Nejman i Joanna Jabłczyńska oraz licznie zgromadzeni mieszkańcy Warszawy i turyści.
Celem programu „Kolorowe boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga” jest popularyzowanie wśród dzieci idei aktywnego spędzania wolnego czasu, a także stwarzanie odpowiednich warunków do uprawiania sportu, zwłaszcza dyscyplin zespołowych. Akcja skierowana jest do szkół podstawowych z małych miejscowości, poniżej 50 000 mieszkańców. nagrodą jest wielofunkcyjne boisko sportowe. Dzięki akcji nawet najmniejsza społeczność szkolna może mieć boisko z prawdziwego zdarzenia!