Skip to main content
Nowości z branży

Outdoor – tak, ale z głową!

By 17 kwietnia 2015No Comments

W świetle dyskusji na temat tzw. ustawy krajobrazowej w branży powrócił temat skutecznej kampanii outodoor’owej. Ustawa krajobrazowa wywołała jeden z najgorętszych ostatnio sporów politycznych. Niestety ustawa niewiele zmieniła, jednak temat pozwolił zastanowić się nad pobocznymi wątkami, takimi jak pomysł w reklamie. Kreatywność jest podstawą i to się nie zmieni. Dobra reklama może się podobać.

W przypadku dyskusji nawet w prestiżowych mediach pojawiały się określenia „szmata” odnoszące się do reklam wielkoformatowych. Nie ma co ukrywać, że jest to określenie jednoznacznie pejoratywne, niezależnie od tego, jaka ta reklama jest. Na określenie firm, zajmujących się reklamą wielkoformatową, używane są określenia „szmaciarze” „reklamiarze”, „główni rozgrywający”, którym jest „coś na rękę”, „nieuczciwe firmy reklamowe”. Czy jednak jest możliwa wielkoformatowa reklama, która nie razi? Przedstawiamy Wam 5 ciekawych reklam zewnętrznych, zarówno produktów jak i idei, wielkich firm i społecznych.  Można zrobić skuteczną, ale nie szpecącą reklamę? Okazuje się, że tak.

                                                                             Citylight z kremem


                                                                               Skuteczny przekaz leku na kręgosłup

                                                                            Autobusu wciąż nie ma, a ty jesteś głodny?

                                                                            Ciekawy przykład reklamy społecznej


                                                          I jeszcze jeden przykład

więcej inspiracji można znaleźć:

http://www.youthedesigner.com/inspiration/44-clever-outdoor-advertising-samples/