Skip to main content
Nowości z branży

Dobra reklama to sztuka iluzji…

By 20 sierpnia 2013No Comments

Jaka musi być dobra reklama?

Musi być zapamiętana. Dobra reklama to sztuka, w szczególności sztuka iluzji.

Dlatego lubimy i cenimy te inteligentne, śmieszne i zdumiewające. Sztuka (w tym również sztuka iluzji) odpowiednio wykorzystana w reklamie może nie tylko pomóc wizerunkowi marki, ale i uczynić ją kultową. Naprawdę nie ma nic gorszego niż reklama, która powiela utarte schematy i ma oryginalność na poziomie zero.

Przesyt informacji, nadmiar danych, chaos komunikacyjny – w czasach, gdy zalewają nas monsunowe fale tandety niektóre reklamy mają ten jedyny, niepowtarzalny i właściwy błysk. Oto spojrzenie na kilka świetnych outdoorowych reklam:

1. Kawa McDonald’s

2. BRAVIA – billboard SONY

3. kampania Frontline

4. No i kampania społeczna – zapnij pasy

Źródło: Trendhunter.com,  Adsoftheworld.com