Skip to main content
Nowości z branży

Zachowaj uwagę!

By 9 marca 2015No Comments

Banałem jest stwierdzenie, że żyjemy w czasach przesytu informacji. Banałem jest również opinia, że reklamodawcy prześcigają się w przykuwaniu naszej uwagi. Niektórzy próbują to robić w sposób wulgarny, niezgrabny i chamski – i to też jest banalnie złe. Najnowsza reklamówka Skody pokazuje, że można inaczej – i to nie jest banał!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qpPYdMs97eE[/youtube]

Ta ponad jednominutowa reklamówka jest częścią akcji promocyjnej nowego modelu Skody Fabii skierowana na rynek brytyjski. Z pozoru na tym filmie nic się nie dzieje. Od czas do czasu miga jednak obraz. Czy ma to związek z oszukaniem widza i dowiedzeniu, że nie jest spostrzegawczy? Poddajcie się testowi!

Pod filmem można znaleźć komentarze typu – „Obejrzałem 3 razy. Z czystej przyjemności” lub „Rewelacja. Oglądam, oglądam i bawię się”. Takie opinie potwierdzają, że takie reklamy warto robić!