Skip to main content
Nowości z branży

Jak studenci mają zdążyć na zajęcia? Propozycja Nike!

By 1 października 2013No Comments
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oQ0p30Ov-sM[/youtube]

Ostatnio firma Nike zorganizowała oryginalną akcję marketingową. W sam na początek października!

Nike chciał zachęcić londyńczyków i turystów do aktywnego poznawania stolicy Wielkiej Brytanii. W tym celu stworzono mapę pokazującą jak aktywniej poruszać się po mieście, bez pomocy metra. Znalazły się na niej wszystkie stacje podziemnej kolejki należące do pierwszej strefy oraz interesujące, alternatywne połączenia między nimi, które można pokonywać na nogach. Akcja ma promować elektroniczną bransoletkę do śledzenia aktywności fizycznej – Nike+ FuelBand (każda trasa została oznaczona ilością punktów NikeFuel, które widzicie w postaci żółtych kropek). Pomysłodawcą przedsięwzięcia jest John Bingham-Hall miejski geograf i zapalony chodziarz

źródło: http://www.nike.com/cdp/fuelband/us/en_us/