Skip to main content
Nowości z branży

Niech Cię widzą!

By 24 września 2013No Comments

Myślisz wideo, mówisz YouTube. Jego przewagę i siłę w sieci w jednej infografice przedstawiła agencja Tube.AD.

Dziennie odwiedza go 2 miliardy ludzi. Dla wielu na całym świecie stał się źródłem wiedzy i centrum rozrywki każdego dnia.  YouTube. Jego przewagę i siłę w sieci w jednej infografice przedstawiła agencja Tube.AD.

Strona główna YouTube ma więcej widzów niż najlepszy serial w dobrym czasie antenowym. 9,42 mln użytkowników miesięcznie wchodzi na główną stronę serwisu, co zapewnia mu pierwsze miejsce na podium wśród pozostałych portali informacyjnych (Onet ma niewiele ponad 7 mln, a WP.PL – 6,8 mln). YouTube jest też 2 wyszukiwarką w Polsce, zaraz po gigancie Google.pl.

YouTube obecnie to już nie tylko śmieszne filmy oglądane przez nastolatków. To również profesjonalne kanały tematyczne, firmowe, klasyka polskiego kina czy fachowe materiały edukacyjne. Największą grupą docelową są osoby w wieku 25-34 lata (28%) oraz 35-44 (17%). Aż 6 mln ludzi na YouTube to grupa w wieku 25-44 lat. Natomiast w serwisach społecznościowych YouTube zbliżył się do poziomu Facebooka, który ma 13,8 mln aktywnych użytkowników.

 

źródło http://nowymarketing.pl/a/2246,sila-youtube-w-polsce-infografika: