Skip to main content
Nowości z branży

Reklama farb nie musi być nudna!

By 19 września 2013No Comments

Reklamy branży chemicznej i budowlanej nie muszą być nudne!
Jak z pomysłem reklamować farby pokazała Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka.

Od kilku lat Agencja Aveex organizuje dla Śnieżki konkursy dla szkół. Konkursy przeznaczone dla szkół podstawowych z małych miejscowości, które nie mają boiska szkolnego lub posiadany przez nie obiekt jest w złym stanie technicznym.
Śnieżka daje im szansę na nowoczesne boisko!

W weekend 14-15 września, w ramach ogólnopolskiej akcji społecznej „Kolorowe Boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga”, odbyła się pokonkursowa wystawa prac plastycznych połączona z głosowaniem. Kolorowa ekspozycja, przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie, prezentowała 10 dzieł, które pomimo, że nie zwyciężyły w czerwcowym głosowaniu internautów, zyskały kolejną szansę na barwne nagrody od Śnieżki. Każdy ze zwiedzających wystawę mógł oddać swój głos na wybraną pracę! Gościem Specjalnym wydarzenia była Joanna Jabłczyńska, która już po raz drugi wsparła akcję i dokonała symbolicznego otwarcia wystawy.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GxwrhN47wd4[/youtube]

 

Promować markę, a przy tym pomagać? Ideał promocji XXI wieku.

Jakie są inne sposoby na promocję farby? Spójrzcie też na to!

A może na wesoło?

 

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=H71YhRlQDeM[/youtube]

 

Jak widać – promocja nawet z pozoru poważnych marek – może być atrakcyjna. Niech to będzie inspiracja dla kreatywnych.