Skip to main content
Nowości z branży

Wystartowała kampania „Ale Polska!”

By 17 maja 2016No Comments
16 maja ruszyła miesięczna kampania internetowa „Ale Polska!”. Promuje 11 ciekawych miejsc turystycznych kraju – laureatów cyklicznego konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na najlepszy produkt turystyczny.

 

Głównym elementem działań są krótkie spoty wideo prezentujące zwycięskie lokalizacje. Można je będzie obejrzeć na popularnych portalach internetowych, w mediach społecznościowych (YouTube, Facebook), sieci reklamowej Google (blogi, fora, portale) oraz w mediach online o tematyce turystycznej.Działania będą skoncentrowane zwłaszcza na YouTube, gdzie prowadzona będzie promocja spotów wideo (prerolle) oraz kampaniea display. Dodatkowo na Facebooku promowana będzie sama marka certyfikatu POT. Laureaci bieżącej edycji konkursu to 11 miejsc uhonorowanych takim certyfikatem.
Konkurs na najlepszy produkt turystyczny jest organizowany od 2003 r. Celem inicjatywy jest wyróżnianie atrakcyjnych, nowatorskich i przyjaznych dla turystów miejsc, w których warto spędzić czas wolny.Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej dla najlepszego produktu turystycznego w 2015 r. otrzymały następujące produkty turystyczne:

  1. Kopalnia złota i średniowieczny park techniki w Złotym Stoku (województwo dolnośląskie) – zdobywca złotego certyfikatu
  2. Polin Muzeum Historii Żydów Polskich (województwo mazowieckie)
  3. Bieszczadzkie drezyny rowerowe (województwo podkarpackie)
  4. Wielka pętla Wielkopolski (województwo wielkopolskie)
  5. Muzeum Archeologiczne w Biskupinie (województwo kujawsko-pomorskie)
  6. Wakepark Szczecinek (województwo zachodniopomorskie)
  7. Strefa kultury w Katowicach (województwo śląskie)
  8. ZOO Wrocław (województwo dolnośląskie)
  9. Magiczne ogrody – rodzinny park tematyczny Janowiec (województwo lubelskie)
  10. Festiwal kinetycznej sztuki światła „Light Move Festival” (województwo łódzkie)
  11. Ekspozycja PGE „Giganty mocy” – miejskie centrum kultury w Bełchatowie (województwo łódzkie)

 

więcej na :http://www.marketing-news.pl/message.php?art=47307