Skip to main content
Nowości z branży

Pomorskie rozpoczyna kampanię promocyjną (wideo).

By 19 kwietnia 2011No Comments

Barwy to motyw przewodni turystycznej kampanii województwa pomorskiego, która będzie zachęcała hasłem „Pomorskie – nabierz kolorów”. Przesłanie kampanii motywuje potencjalnych turystów do porzucenia codziennej szarości.

W kampanii podkreślana jest potrzeba odstresowania się, relaksu, nabrania dystansu do codziennych spraw nie tylko w czasie wakacji, ale o każdej porze roku. Kluczem ma być województwo pomorskie, oferujące sporo atrakcji turystycznych na każdą z czterech pór roku.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FjXmRO0JoYA&feature=player_embedded[/youtube]

Wiosną region kusi turystyką aktywną, latem – wodną, jesienią – oferuje turystykę kulturową, natomiast zima w pomorskim to przede wszystkim wypoczynek w wellness & spa. Każda z pór roku symbolizowana jest przez odpowiednią barwę. Do kolorów nawiązują również konkretne pakiety sezonowych atrakcji woj. pomorskiego.

To największa dotychczasowa kampania promocyjna województwa pomorskiego, o budżecie prawie 5,5 mln zł. Spot reklamowy pojawi się zarówno w telewizji, jak i w kinach oraz Internecie.

Akcja będzie promowana przez billboardy, które znajdą się w największych miastach Polski. Zaplanowane są również działania niestandardowe. Pierwsze z nich to konkurs, w którym można wygrać wakacje w całości opłacone przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną – partnera projektu.

Kampania skierowana jest do mieszkańców dużych aglomeracji miejskich oraz mieszkańców regionu i województw ościennych. Zakończenie działań planowane jest na połowę 2012 r.

Kampania w liczbach:

  • 1120 emisji spotów w TV
  • ponad 82 proc. mieszkańców stutysięcznych miast, w wieku 25–49 lat, zobaczy spot przynajmniej raz,
  • 62 proc. zobaczy go przynajmniej 3 razy
  • ponad 84 proc. kobiet mieszkających w miastach liczących 50 tys. mieszkańców zobaczy spot przynajmniej raz, a 65 proc. przynajmniej 3 razy
  • 350 000 widzów spotu w kinach
  • ponad 450 nośników reklamy zewnętrznej przed sezonem i jesienią
  • kilkanaście milionów wyświetleń banerów internetowych
  • dystrybucja turystycznej gazety – ponad 100 000 egzemplarzy

Dodatkowo m.in.:

  • prezentacja na najważniejszych targach turystycznych
  • intensywna obecność w mediach społecznościowych
  • działania niestandardowe
  • dokładne badanie efektywności