Skip to main content
Nowości z branży

Rusza kampania reklamowa województwa podlaskiego (wideo)

By 19 kwietnia 2011No Comments

„Natura przejawia się różnie” – to jedno z haseł ogólnopolskiej kampanii promocyjnej województwa podlaskiego. Spot będzie emitowany na antenach stacji telewizyjnych należących do Grupy Discovery, w maju zaś również w TVN, TVN24 i TVN Meteo.

Zaplanowana na 18 kwietnia – 15 maja 2011 r. akcja stanowi kontynuację zeszłorocznej kampanii wewnętrznej pod hasłem „Podlaskie. Bogactwo różnorodności”, odwołującym się do szeroko pojmowanej różnorodności regionu, postrzeganej m.in. przez pryzmat kultury, religii, przyrody i kulinariów.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=m-qy5vV2e7c&feature=player_embedded[/youtube]

Producentem spotu jest Laboratorium Obrazu – studio producenckie prowadzone przez białostoczanina Krzysztofa Kiziewicza. Autor obrazu nad scenariuszem i reżyserią pracował wspólnie z artystami pochodzącymi z Podlaskiego: Maciejem Szupicą, Adamem Hryniewickim (muzyka), Sebastianem Łukaszukiem (animacja) oraz Bartoszem Tryzną (making of). Prace nad filmem trwały trzy miesiące, w trudnych warunkach zimowych, przy niskich temperaturach.

Ujęcia plenerowe kręcono m.in. na terenie Suwalskiego Parku Krajobrazowego, Biebrzańskiego Parku Narodowego i w Puszczy Knyszyńskiej. Zdjęcia z udziałem aktorów z Warszawy, Gdańska i Krakowa wykonano w miejscowości Wodziłki na Suwalszczyźnie, w autentycznej bani, czyli saunie parowej, będącej dzisiaj bardzo mało znaną i nietypową atrakcją turystyczną tego regionu. W filmie wykorzystano myśl i elementy systemu identyfikacji wizualnej województwa podlaskiego, autorstwa prof. Leona Tarasewicza.

Autorzy 60-sekundowego filmu chcieli zachęcić widzów do odrobiny szaleństwa, oderwania się od życia codziennego. Spot skierowany jest do odbiorców stawiających na turystykę aktywną i kwalifikowaną.

Promocja woj. podlaskiego po raz pierwszy będzie prowadzona na tak dużą skalę, z wykorzystaniem szerokiego wachlarza środków masowego przekazu. Ogólny koszt kampanii zamyka się kwotą ponad miliona złotych brutto. Nowy film promujący województwo jest tylko jedną z części składowych tegorocznej kampanii.

Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007–2013.