Nowości z branży Czy to koniec ery Facebooka? Jak to mówią: wszystko na tym świecie ma swój koniec. Tym bardziej portale społecznościowe, których…Redaktor6 maja 2011
Zarządzanie marką Czym się kierować, by zmienić sztywny wizerunek? Rok temu powołano do życia Serce i Rozum – bohaterów walczących o zmianę wizerunku Telekomunikacji…Redaktor27 kwietnia 2011
Kampanie społeczne Chcesz mnie? Co dziesiąty mężczyzna i co setna kobieta w Polsce skorzystali z usług prostytutki – wynika…Redaktor27 kwietnia 2011
Nowości z branży Pomorskie rozpoczyna kampanię promocyjną (wideo). Barwy to motyw przewodni turystycznej kampanii województwa pomorskiego, która będzie zachęcała hasłem „Pomorskie – nabierz…Redaktor19 kwietnia 2011
Nowości z branży Rusza kampania reklamowa województwa podlaskiego (wideo) „Natura przejawia się różnie” – to jedno z haseł ogólnopolskiej kampanii promocyjnej województwa podlaskiego. Spot…Redaktor19 kwietnia 2011
Nowości z branży Jak internauta patrzy na e-mail reklamowy? Wobec natłoku wiadomości e-mail, które codziennie pojawiają się w naszych skrzynkach pocztowych, konstrukcja mailingu staje…Redaktor14 kwietnia 2011
Nowości z branży Zakupy grupowe to dopiero początek. Zakupy grupowe przebojem wdarły się w krajobraz e-commerce. Ogromne zniżki, jakie oferują wyrastające jak grzyby…Redaktor14 kwietnia 2011
Nowości z branży Kryzysy w social media wybuchają w weekendy. Eksperci negatywnie oceniają zachowanie marki adidas podczas wekeendowego zamieszania związanego z zamalowaniem graffiti na Służewcu.…Redaktor31 marca 2011
Nowości z branży Wiarygodność a kryzys zaufania – referencje w promocji firmy. Jak wynika z badania Edelman Trust Barometer, zaufanie jest kluczową cechą budującą reputację firmy w oczach…Redaktor21 marca 2011
Nowości z branży Wróg czai się w telefonie. Rozwiązywanie zagadki kryminalnej na podstawie zebranych w mieście wskazówek kojarzy się z rozrywkami rodem z…Redaktor21 marca 2011